Cât costă transportul?
Pentru comenzi cu plata ramburs mai mici de 400 lei, costul livrării este de 19 lei oriunde în România.
Pentru comenzile mai mari de 400 lei, livrarea este GRATUITĂ.
Pentru produsele din diferite oferte, cum ar fi BLACK FRIDAY, SALE ALERT, nu se aplică livrarea gratuită.
Costurile livrării se calculează automat în pagina de finalizare a comenzii.
Cât durează livrarea?
În mod normal, livrarea comenzii se face direct la dvs. acasă în termen de 1-7 zile lucrătoare.
Sunt anumite produse care vin din depozitul furnizorului sau anumite produse care sunt croite de către noi, iar termenul de livrare poate ajunge până la 7 zile lucrătoare.
În momentul în care predăm comanda către firma de curierat, veți primi un email de confirmare (verificați și căsuța SPAM/JUNK), iar în următoarele zile lucrătoare (exceptând weekend-ul), curierul va livra comanda, cu telefon în prealabil.
În perioadele aglomerate, între lunile septembrie - decembrie, perioada de livrare poate fi între 2-10 zile lucrătoare.
Comenzile din afacerea României se livrează între 2-10 zile lucrătoare.
În cazul în care doriți să faceți modificări ale comenzilor dvs. (metoda de plată, adresă de livrare sau produse), termenul de livrare se poate prelungi.
Comanda va fi expediată din depozit între 1 și 3 zile de la plasare (valabil pentru zilele lucrătoare și pentru comenzile cu stoc disponibil). Sunt cazuri excepționale în care, din cauza unor erori de inventar / descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. În această situație, clientul va fi sunat pentru informare și oferirea unor soluții alternative.
În fiecare zi lucrătoare, curierul preia coletele din depozitul nostru pentru a le transporta în depozitul curierului, de unde vor ieși spre livrare în ziua următoare. La expedierea comenzii din depozitul nostru, clientul va primi pe email un mesaj de confirmare a expedierii coletului (emailul poate intra în secțiunea de Inbox sau Spam) și un SMS de confirmare a expedierii. În această pagină, puteți urmări statusul comenzii și coletului după ce a intrat în posesia curierului.
Din depozitul curierului, coletele sunt expediate în toată țara. Coletele vor fi livrate în aproximativ 1-3 zile lucrătoare din momentul preluării din depozitul magazinului.
În dimineața zilei de livrare, clientul va primi un SMS cu intervalul orar de livrare, numărul de telefon al agentului și alte informații despre colet. Fiecare agent curier are un traseu stabilit zilnic, drept pentru care, dacă în locația dvs. ajunge zilnic în jurul orei 16:00, nu va putea să își schimbe traseul pentru livrarea la ora 9:00.
La livrare, în schimbul sumei ramburs (dacă este cazul), agentul curier va preda coletul clientului, însoțit de o chitanță. Clientul are obligația să verifice dacă suma de ramburs înscrisă pe eticheta coletului este aceeași cu suma cerută de curier / cu suma de pe chitanță. Curierul nu oferă posibilitatea de a deschide coletul la livrare înainte de plată. Pentru orice reclamații ulterioare, avem rugămintea să luați legătura cu un operator al magazinului.